Sy-eftermiddag i godt selskab.

onsdag den 8. september 2010

I dag mødtes jeg med en herlig veninde på Tekstilværkstedet på Kulturmaskinen i Odense. Et skønt sted som jeg virkelig kan anbefale. Merri som er leder af værkstedet er super-dygtig og har hjulpet mig igang med at sy (og det siger ikke så lidt i forhold til hvilket stadie jeg dengang befandt mig på). Inspireret af dette indlæg Hos Marapytta havde jeg taget stoffer med og fik lavet nogle knapper - jeg kunne sagtens have lavet flere...
Da jeg kom hjem plukkede jeg en tone-i tone-buket fra mine tre kaos-højbede og stillede dem i en vase på et vattæppe. Det er som om marmeluk-ærmerne har fået en ekstra blomstring nu.

Min veninde havde dette gamle fine stof med som gave til mig, taaaaaaaaak igen!! Her har jeg fotograferet det med mine tre Eslau-vaser.


1 kommentar:

  1. Skønne billeder. Og smukke knapper du fik lavet! Tak for alle dine dejlige kommentarer inde hos mig forresten :)

    SvarSlet