Hurra for genbrugsforretninger

onsdag den 22. september 2010

Her er en af fordelene ved at arbejde om aftenen: Loppe-tur med skøn veninde! (Men kl. 18:15 i aften ved jeg af erfaring at fordelene falmer, når min lille familie holder fri og hygger).
Herover forklæde med blå Tupperware-bøtte og fajanceskål. Forklædet er desværre godt brugt, men jeg må klippe fra...
Herunder fire små dybe tallerkener fra Egersund, Norway.

To knager! De skal males og den røde skal hænge i det krea-hjørne/ "mit centrum i huset" som jeg er ved at lave.

Firkantet juledug:



Plast-service i 50'er gult til seks personer fra Rosti. Hvad synes I om det? Det er nok det af mine fund her i dette indlæg som jeg har det noget ambivalent med.


Herunder grønt glas-fad (jo, det er grønt, og jo det skulle selvfølgelig ikke have været fotograferet i græs) og glaskande.


Og tilsidst: engelsk lime-grønt ovnfast glasfad med låg. Og til aller-sidst, dog uden foto, seks flødefarvede Aluminia "Alma" frokost tallerkener.


Pris i alt: 167,- kr.

4 kommentarer:

  1. hej
    hold så lige k....
    her kan man da blive helt misundelig ....
    rigtig fine ting du har fundet
    og så til den nette sum af 167kr.
    det er jo helt fantastisk .:)
    fortsat go dag og go arbejdslyst
    kh

    SvarSlet
  2. Marianne - Ja, det var en skøn tur, og min veninde fandt også skønne ting. Nu er du endelig plottet på min blog-liste her, så jeg kan følge med. (Jeg troede jeg havde fået det gjort og at du bare ikke havde lavet nye indlæg)

    Julia Hausfrau - Tak, ja, skønne fund, en af medarbejderne havde netop stillet fire u-udpakkede kasser frem som kom direkte fra et hjem!!

    God solskins-dag!

    SvarSlet
  3. Hej... Hvis du er træt af dine egersund 4 dybe tallerkener...så vil jeg gerne købe dem ;-)
    Vh Susanne shosh@youmail.dk

    SvarSlet