Havestol mm.

fredag den 24. september 2010

Her har jeg stået i dag og forsøgt mig med spray-maling for første gang. Det er på en måde meget praktisk og giver en flot overflade, men jeg synes ikke jeg kan komme ind i de små sprækker der er i træet.
Havestolens metal-stativ skal være hvidt og resten er som det ses blevet lyse-lilla! Den farve har jeg aldrig malet med! Hvis det bliver godt kommer den ind og stå som spisebords-stol sammen med de hvide "syvere".
De to knager fra genbrugsforretningen i forgårs fik også en tur!!






2 kommentarer:

  1. ÅH! Vil gerne høre om du er glad for resultatet.
    Mit spisebord er malet med samme maling, i sort, og jeg syntes ikke det er holdbart...

    Glæder mig forresten til at følge med herinde!
    KH C

    SvarSlet
  2. Hey Cristine!
    Åh, fandt først din kommentar her nu.
    Desværre har stole-stellet endnu ikke fået sidste omgang maling, så stolen er ikke samlet endnu. Men jeg vender tilbage så snart den er blevet brugt, den skal være spise-stue-stol indtil næste sommer.
    Er det i forb. m. slid eller fx. vand, at dit spisebord ikke er holdbar i malingen?
    Glæder mig til du følger med herinde!
    Venligst Loppe.

    SvarSlet