Kagedåser

fredag den 3. september 2010











Efter at have set dette indlæg hos Karen klarbæks Verden, må jeg også vise tre af mine fineste kagedåser frem!
Den pinke er min yndlings, som min mor har bagt utallige småkager og gemt deri siden en gang i tresserne. Og jeg mener utallige, for hun er sønderjyde! Hun har været så sød at give mig den, for hun har andre skønne gamle dåser - (og de nye jeg giver hende) til at opbevare i.

Den blå og den med blomster er loppefund og bliver brugt til alt andet end småkager, idet jeg ikke har arvet det der gen med at en uge uden bageri er en uge uden terapi!! Den med prikker er ny og en gave fra min bedste veninde.
Hvilken een synes I er den fineste?

4 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog :)

    Jeg kan bedst lide den lyseblå. Den er rigtigt sød!

    God weekend!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Den lilla har den fineste farve:-)

    SvarSlet
  3. De er godt nok lækre de dåser! Kh Christina

    SvarSlet
  4. Tak skal I ha'! Selvom jeg siden har fået øje på flere dåser i huset, har jeg fundet ud af at jeg godt kunne have flere, kan man mon få for mange...?

    SvarSlet