Bånd og Brandts Klædefabrik

tirsdag den 14. september 2010


I en "genner" fandt jeg i går disse bånd, de er ikke så lange, men lange nok til et ærme eller en lomme.
Forleden havde Karlssons Kludeskab et indlæg om en udstilling på Brandts Klædefabrik, Odense.
I indlægget er der skønne fotos fra besøget der, og endnu sjovere for mig var det at se at vi (min familie og jeg er med). Sådan et sjovt tilfælde at have været der samtidig og dengang ikke vidst noget om hverken "Karlssons kludeskab" eller Blogland.
Mon vi alle er med på andre folks fotos fra forskellige steder? Sidder der i deres foto-albums eller på deres Facebook-profil som anonyme. Måske kan de huske os a la: "Det var hende der købte en alt for lille kjole", eller: "Det var de der børn i sjovt tøj". Sandsynligheden for at man får svar på det er jo nok lig nul, men her skete det altså!!
Rigtig god dag.

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Helt fantastiske bånd du har der!Jeg elsker det i gult/rødt/grønt!!!
    Kan tenke meg at mange bloggere både er i samme rom og tar bilde av hverandre uten å vite om det ja:)Vi begynner jo å bli ganske så mange her i Blogglandia!!!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlet
  2. Hej Gaselle!
    Tak for den søde kommentar!
    Ja, der er nok flere og flere som tager fotos af andre bloggere, fx. til markeder og andre interessante events. Måske skulle man til at gå med et stort "B" på sit tøj, ti-hi.
    Loppe.

    SvarSlet