Lopper og Amsterdam V

søndag den 5. september 2010

I går på vej til arbejde lå der i en genbrugs-forr. dynebetræk til 10 kr pr stk. og ventede på mig.
Det nederste med farvede maskinvævede borter var der endda to af, det er sjældent at støde på par efterhånden.

Nedenfor ses tre poser tulipan-løg hjembragt fra blomstermarkedet i Amsterdam. Der var så mange at vælge imellem... Har nu nok fortrudt at jeg ikke også tog nogle af de sort-purpur, og de røde og blå og...


I dag har jeg været til generalforsamling i kunstforeningen som jeg er medlem af på mit arbejde.
Hver måned udstiller en ny kunstner i vores kantine og kunstforeningen køber hver måned et værk. Disse værker plus andre indkøbte værker udloddes til frokosten i dag. Åh, der var en signeret, nummereret litografi af Kvium og et skønt oliemaleri af Wiliam Rosenberg - og andre fine ting - og jeg vandt intet!! Men heldigvis bliver mine lodder overført til næste år.

2 kommentarer:

  1. Hej igen
    Tak fordi du vil være med
    Linket passer jo faktisk godt til din egen blog
    ti-hi

    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  2. Ja, det er altså heller ikke tilfældigt at det blev det foto - og jeg regner med at vinde et i de farver! I øvrigt kan jeg ikke få det felt til at virke på din blog, hvor man kan tilmelde sig som fast læser, kan du mon selv?

    SvarSlet