Endnu et hjørne...

lørdag den 15. juni 2013

 
Endnu et hjørne er blevet et sted, hvor jeg bliver glad af at kigge hen på og være i. Vores dagligstue er lang og smal... Så der er blevet et lille "rum" i den ene ende. Kurvestolene, som stod i min mands kontor i det gamle hus står nu her, spejlet er stjålet fra min søns gamle værelse...
 
Vi har valgt at købe en ny lampe her til, nemlig Leaf gulvlampe fra Muuto... Det bryder en smule med noget design til alt det gamle... (Min far sagde tit: "Helle, du bor som i en marskandiser-butik!!") (Og det var ikke en kompliment)
 
 
Den hængende lysestage har jeg fundet i den lokale genner - den er af keramik, og der var nogle brune blomster på - men ikke mere end en god gang spray-maling kunne gøre noget ved. Og nu er jeg rigtig glad for den! Ellers - som I ser - er der pompon på Black knage, dollie direkte på væg, gammel tallerken... svensk kludetæppe...



16 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint det lille hjørne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene - selvom det er et forsinket svar... Jeg er rigtig glad for hjørnet!

      Slet
  2. Rigtigt hyggelig lille krog :) Skønt kludetæppe på gulvet og det pastelfarvede tæppe du har hæklet, er utroligt smukt! Jeg må indrømme at det eneste der slet ikke er mig, er lampen, men jeg er vist også lidt antiminimalistisk og ikke så meget til strømlinet design, selvom jeg godt ved at mange kan lide at blande. Jeg tror også at flere vi kender synes at vores hjem ligner et loppemarked ;) Men det er ligemeget - det er sådan vi kan lide det :P

    Ønsker dig en god weekend!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt du skriver det - min far plejede at kalde mit hjem for en marskandiser-butik!! Men nu er der altså kommet en farisæer ind...
      Nu tænker jeg tit på dig, når jeg kigger på lampen.

      Slet
    2. Hvor hyggeligt at jeg får en tanke, når blikket falder på lampen ;) Jeg håber at du får lyst at vise flere billeder fra Jeres hjem på et tidspunkt, for I bor bare så fint på de glimt vi har fået. Er vild med din datters værelse, som jeg også husker at du viste frem.

      Kh. Mirjam

      Slet
  3. Det ser bare SÅ hyggeligt ud - jeg kan sørme godt forstå at du er glad for den krog :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak også til dig Malene - jeg er stadig glad for det hjørne - og det står stadig som i juni!

      Slet
  4. Skønne stole, man kommer til at tænke på soldækket på et krydstogtskib i en gammel film :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det var da en sjov tanke - og meget sympatisk!

      Slet
  5. Dejlig blog, inspirende!
    Kan man ikke følge dig på bloglovin' ?

    Mvh Cecilie

    http://blog.fashionmom.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!!! Uhhhh - har desværre endnu ikke fundet ud af det med bloglovin' - det må jeg se at få gjort noget ved!

      Slet
  6. Det ser Rigtig hyggeligt ud.

    SvarSlet
  7. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlet