Flere roser og Guesthouses in spe

fredag den 29. juni 2012

I går var jeg på besøg hos mine øko-planteskole venner. Derude er der meget smukt og autentisk...
Roserne blomstrer også smukt der... op ad kaninburet med de cuteste kaninunger, opad huse, opad stolper og fritstående.

Min veninde arbejder på højtryk for at få sat gamle skurvogne i stand, så hun kan åbne et øko-guesthouse!!! Det første er færdigt (og er afprøvet og godkendt), det ses i baggrunden lige herunder:



Indenfor gæstehuset er der også roser, her på forhænget, af den slags som "Sanderson" har lavet på tekstiler.



Og herunder på et smukt gammelt billede...
Er det ikke rigtigt, at det kunne være fristende med et par overnatninger der? (med plads til 4 personer)



Herunder en gul rose med privat-boligen i baggrunden. (Har jeg nævnt, at Lars selv har bygget huset af lærketræ...?).



En smuk lyserød rose lige udenfor terassedøren:




Og endelig den uundgåelige (i hvertfald hvis man er på Fyn) stokrose: 



NB. Fra juli er der salg af nye nøddetræer, abrikostræer mm. Ring direkte til Lars på 26 57 59 74
eller kig forbi planteskolens skønne hjemmeside lige her.

God week-end!!



5 kommentarer:

  1. Jeg har en stor svaghed for B& B og især på Fyn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri - Jeg er meget sikker på, at du ville kunne lide dette sted!!
      Jeg vil gerne vise dig det ved førstkommende lejlighed!

      Slet
  2. Sikke en god ide! Det ser fantastisk ud. Kan næsten dufte roserne!!!! God weekend♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tina - Ja, det er en god ide, og min veninde har mange flere - hun vil gerne udvide med en "terapi-have"!! Det er vist meget populært i Sverige... Hun er pædagog i forvejen og vil gerne uddanne sig indenfor terapi-haver!!

      Slet
  3. Villblomsten - Ja, det er koselig! Det ord burde vi indføre på dansk også! Det passer jo perfekt på det sted. Tak!!

    SvarSlet