MT Give away vinder

søndag den 10. juni 2012




Tak til alle der var med i min MT give away!!

Random org. har talt og vinderen er:

PUK!!

Jeg har ikke snydt (det gør jeg ikke, for så er det jo ikke sjovt), det blev virkelig PUK!!

Til lykke til dig! MT flagranken ankommer om føje stund!!

Men jeg har en ekstra, så jeg trækker en anden vinder også:

Og den anden vinder er:


Til lykke til dig også! Mail gerne din adr. til mig på loppe-shoppe(@)hotmail.com


Tak igen for alle Jeres søde kommentarer!!





EDIT: Give awayen fortsætter til d. 12. som lovet, hvor jeg trækker en tredie vinder!!!

Og vi er hermed enige om min fejltagelse af datoerne beklages og ellers forbigås i pinlig tavshed, ikke?!



2 kommentarer:

  1. Nej, for dælen! Hvor er jeg heldig! Og så et par dage for tidligt endda;-)
    Tusind tak. Jeg vil glæde mig til mt-ranken. Utroligt at det blev mig.
    Kh Puk

    SvarSlet
  2. Der er også mange datoer i denne måned- hæ hæ :-)
    Tænk at Datteren vandt ! Efter al mit kludder:-)

    SvarSlet