Week-end i sommerhus...

fredag den 22. juni 2012

... kom an. Regn kom an, vi har en hel week-end foran os, hvilket sker ret sjældent, da vi begge tit har week-end-arbejde! Hurra!!

Hylder i køkkenet... Sonja og Kronjyden...




Kig ud af vinduet til legehuset...




Flunkebogen studeres under vattæppet...




Tasken er pakket med Boligliv og det nye håndarbejde...




Badeværelset med de gamle lyseblå fliser og spejlskabet, der kan åbnes ud til siden, som I nok kender.




God week-end allesammen.

- Posted using good spirit and BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Så smukke fliser! Lov mig at I aldrig skifter dem ud ;) Og smukke sonja og kronjyden-sager. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og du kan tro at de fliser bliver hvor de er!! Jeg kæmper for at bevare alt det originale fra huset fra 1940 og de ting der er føjet til i årene derefter!
      Det er en udfordring - Og tit ville det være både nemmere og billigere med nogle andre løsninger.

      Slet
  2. Så dejlige billeder. Der er nu ikke noget som en weekend i sommerhus :0) Så kobler man fra og bare er....

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle - tak og ja, jeg prøver at koble af og forsøger ikke at lade mig gå på af de ting som jeg lige har vist i nyt indlæg! Men under alle omstændigheder så nyder jeg det i fulde drag - hvert minut!

      Slet
  3. Hvor skønt, I får den midsommer weekend sammen :-)

    SvarSlet
  4. Miri - ja, det bliver nydt! Sidder fx. her i en solskinsstribe og nyder synet af tilblivelsen af en daybed.

    SvarSlet
  5. Smukke fliser - sådan nogle har jeg altid ønsket mig. Trist at tænke på, hvor mange der er blevet smidt på lossepladsen i tidens løb :(

    Og sjovt skab - sådan et husker jeg fra mine bedsteforældres badeværelse.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Mirjam - ja, man tør jo slet ikke tænke på alle de smukke fliser der er smidt ud... Og alle de andre skønne ting!!

    SvarSlet