Hæklede herligheder

lørdag den 7. august 2010









Da jeg kom hjem fra sommerferie lå der en kuvert med de skønneste små hæklerier. Se selv!



Jeg er så heldig at få en ny kollega som bor lige i nærheden, er super-sød, skrædder (!!!) og overskudsramt. Hun har fået noget "Havblik" med på ferie i Sverige og lovede at hækle et par små "lapper" til mig! Og så var der en hel sending til mig, hurra! Jeg føler mig vildt heldig over dette nye venskab. Nu er jeg igang med et lille indkøbsnet, hvor en af de små hæklerier skal på og pynte.
Hvad med jer? Kender I nogen der hjælper med krea-ting?

1 kommentar:

  1. Ja, jeg har min mor som hjælper mig. Pga sygdom har jeg svært ved at bruge mine arme.
    Rimelig surt med et meget kreativt hoved på toppen og en kreativ uddannelse som baggrund!

    PS, du kan bare sende en mail ang. det stof du er interesseret i. Så kommer du forrest i køen ;-)

    SvarSlet