Marked i Højby, Fyn

lørdag den 21. august 2010

I dag har jeg været på marked i Højby! Desværre fandt jeg ikke noget på selve markedet MEN jeg mødte Rappedikke! Det var mit første møde med en blogger IRL og vældigt fornøjeligt! Hun havde en herlig bod med et udvalg af fine børnekjoler og smart-phone-tasker mm. Dejligt at møde dig, Christina. (Jeg havde kamera med, men var åbenbart for optaget af at snakke end tage fotos...)

I en genbrugsbutik i Højby fandt jeg Tupperware-kande, pink knage til legehus, Bamse-kylling betræk, fajance-kande og Wiinblad-platte.

4 kommentarer:

  1. Hey - du kan tro, at jeg også synes, at det var hyggeligt at hilse på dig. Tænk sig - jeg fornemmede nogle fællestræk udefra det sydfynske :-)
    Kh C

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg vild med din blå/hvide kande.

    SvarSlet
  3. Tak, Margith, det er jeg glad for du siger, den kostede også 25 kr! Den står allerede renvasket i køkkenvinduet og pynter. Jeg ved endnu ikke om den skal være til blomster eller vand.

    SvarSlet