Tæppe + farve = ??? III - og lopper.

søndag den 16. januar 2011


Disse tre dyr på max. seks cm. højde stod i den lokale genbrugsbiks og brægede ad mig i går.
Nu bor de her sammen med Bambi, hund og hund og bjørne.
Alle tre stk. for 12 kr.
Camille havde dette indlæg om loppe-fund og praleri af samme! Herligt, jeg er vild med at prale af mine loppe-fund og at læse om andres! Og at øve mig i at rumme den grønne farve i mit ansigt af misundelse!


Herover og herunder er det ene tæppe i vores sofa sammen med to nye puder. Det er faktisk blevet ok. Hvad synes I? (Helt ærligt) (Det var bare et forsøg med gamle tæpper, så jeg kan tåle kritik, bare I aldrig griner af mine origami traner, husk endelig det)

Puden med seks-kanterne er i øvrigt et kapitel for sig, den tog lang tid at sy i hånden... Man skal virkelig tænke sig om mht. stof-og farvevalg, selv med en pude. Tænk, dem/Jer der går i gang med et helt tæppe, phew... Hvor lang tid tager det?!


God søndag til alle!

NB. Jeg har af Miss AD fået en blogaward, mere om det senere. Tusind tak, Anne Dorthe.

8 kommentarer:

  1. Altså hvis jeg skal være helt ærlig!!!!!
    Så er jeg vild med det tæppe;0)

    SvarSlet
  2. Julie - Tak!! Ihhh, tak!!! Det tilfældige er tit "sjovt", og når risikoen ikke er så stor, så er det fint med en vis spænding.

    SvarSlet
  3. Må altså indrømme...At jeg er vild med det tæppe ! :-)

    SvarSlet
  4. Losarinas mor - Tusind tak! Hi-hi - måske skulle jeg lave det til en DIY!

    SvarSlet
  5. vildt godt synes jeg... måske de var blevet kedelige hvis det havde været jævnt :)
    søde genbrugs sager :)
    kh♥

    SvarSlet
  6. Marianne - Eh, tak! Det er fint at få ros af dig, du er så tjekket med dine ting.

    SvarSlet
  7. jeg kan rigtig godt lide den blå farve men er ikke så vild med batik. Men virkelig smart at gøre sådan :)

    SvarSlet
  8. Marolle Marie! - Det tredie blomstrede tæppe som ikke kom med i vaskemaskinen ligger og venter på en tur med samme farve ALENE i vaskemaskinen, så det burde blive hel-farvet! Det er jeg spændt på at se! Tak!
    Og ja, man kunne forestille sig at flere har tæpper liggende lig mine som kunne farves.
    Helle-

    SvarSlet