Stoffer

lørdag den 1. januar 2011

Som tidligere nævnt fandt jeg sjove tekstiler i en genbrugsbiks i Haderslev i juleferien. Herunder to pudebetræk som måske er Bjørn Wiinblad, eller...? Er der mon nogen der kan hjælpe?


- Og et i gult. Jeg ville meget gerne se hvad andre/i evt. har brugt det til. Links er velkomne. Desværre er det gule ret tyndslidt .



Herunder det ene af to sjove forklæder, håndsyet herligt broderi på det øverste.


Herunder må det være maskinvævet, med hjerter. Er der mon nogen der ved noget om et årstal?


Tilsidst tre pudebetræk, ikke mindst.


jeg håber at jeg snart får puttet noget i min nye "Bytte", ja, snart!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Hej - du kan se på http://strawberrylife-dk.blogspot.com, hvad hun har brugt Wiinblad til :-) det er fine sager.

    SvarSlet
  2. Hvo9r har du fundet mange fine sager. Bjørn Wiinblad er det helt givet. tit står han initialer et sted på motivet.

    SvarSlet
  3. Tror helt sikkert også det er Bjørn Wiinblad. Sikke et fint kup ;-)

    SvarSlet
  4. Hej May! Tak for link, desværre kan jeg ikke finde præcist det sted/det indlæg hvor strawberrylife bruger lignende tekstiler. Jeg ville blive mægtig glad for lidt hjælp, altså fx. under hvilken kategori hos hende eller et mere specifikt link.

    Margit - Tak, jeg leder efter initialer! (Når de er tørre efter vask :-))

    Karina - Ja, fint kup. I lille Haderslev er der ikke mindre end fem genbrugsbikse, der har jeg fundet en del!

    SvarSlet
  5. Godt nytt år!
    Det ser definitivt ut som Wiinblad det der, det kan da ikke være noen som har laget noe SÅ likt?Flotte tekstiler:)

    SvarSlet
  6. Gaselle fra nord - Jo nu har jeg fundet signaturen, så den er god nok.
    Godt nytår til dig også!

    SvarSlet