Kitch

mandag den 3. januar 2011

En hund og to mindre bjørne sprang op i armene på mig i genbrugsbiksen i dag. Hvorfor gjorde de det? Det havde de ikke gjort for bare et halvt år siden, da havde jeg end ikke ænset dem!!! Nu tænker jeg: "jeg skal lave et tableau med dem i, jeg skal spray-male dem, jeg skal lave halskæder til dem, jeg skal..." Det er jo bimse!! Er der nogen der kan forklare mig hvor dette "åh, jeg må have noget kitch og fjolle rundt med" kommer fra?!?!




NB. Bæk-og-bølge stoffet med blomster tog jeg også med, men det bekymrer mig ikke så meget.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne dine nye dyr.. og behøver der nogen forklaring?.. Andet end en god følelse.. Jeg har det selv sådan med lignende ting.. jeg kan blive helt høj af sådan nogle skønne fund..

    SvarSlet
  2. Altså på mit syværelse bor der optil flere hunde og har gjort et stykke tid, i starten turde jeg næsten ikke sige det højt :-)

    SvarSlet
  3. du er jo bare ved at få kontakt til dit indre barn der gerne vil fjolle og være glad... Det er jeg en kæmpe fortaler for!! Har selv dukkehus i stuen osv.. Det giver smil, glæde og overskud i hverdagen..

    Det behøver ikk være så alvoligt alt sammen.. Jubiii.. Godt nytår iøvrigt!!

    SvarSlet
  4. Er pjattet med hunden!
    -Mette : )

    SvarSlet
  5. FruHansen - Ja, lidt høj!

    Margith - Jeg tror også de tre dyr skal en tur forbi mit lille værelse.

    Frk Trillingsgaard - Ja, jeg kommer til at grine lidt - ad mig selv... Og godt nytår!

    mette - Tak!

    SvarSlet