Anonym - offentlig

søndag den 7. november 2010

Efter mange overvejelser og efter at have mailet med Karina og efter råd fra Christina. Har jeg nu besluttet at bevæge mig længere ud i det offentlige rum, som denne blog jo egentlig er.

Noget af det første jeg stødte på i Blogland var andres dårlige erfaringer med at blogge offentligt, så jeg har liiiige skulle lære dette nye land at kende. Glæden ved dette sjove land og ALLE de søde bloggere, jeg møder her i Blogland har overvundet mine forbehold, så nu har jeg sat foto på (i sidebaren over beskrivelsen af mig).

Jeg sidder her og griner - af mig selv, og det må I også godt gøre (Bare I aldrig griner af mine foldede traner) - Jeg ville virkelig gerne høre Jeres mening om det med at blogge anonymt - offentligt, fordele ulemper, erfaringer med både det ene og det andet. Jeg synes jo selv bedst om de blogs hvor der er lidt mere end et navn... Tag godt imod Helle. ("Loppe")

Tak!

6 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er rigtg dejligt med et ansigt på bloggen :-). Og dejligt billede for øvrigt.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig med Fru Christensen!
    Velkommen ud af skabet :-)

    SvarSlet
  3. Hej Helle:)

    jeg ved godt, at det slet ikke lige var dét du ville med dit indlæg, men ville bare lige sige, at du ser rigtig sød ud:D

    Jeg bliver også lidt nysgerrig efter at vide, hvad det mon er for dårlige erfaringer med at blogge offentligt? Hvis det altså er noget du kan/vil fortælle om?

    Jeg skal lige øve mig i, at du ikke længere er Loppe, men Helle:)

    KH
    Lis

    SvarSlet
  4. Hej Helle. Super dejligt at få et ansigt på :) Jeg har ikke lige tid til at gå dybere i fordele og ulemper lige nu, men jeg forsøger lige at komme tilbage ved lejlighed!

    SvarSlet
  5. Jeg har prøvet det hele:-) Og holder helt bestemt mest af at blogge offentligt- der er mere dialog og nye input. Og du ser dejlig ud :-)

    SvarSlet
  6. Fru C - Tak!

    Karina - Også tak til dig, og for hjælpen til at tage dette skridt.

    Lis - Også tak til dig, du er en af dem hvor jeg har tænkt at "når hun er så modig, så tør jeg altså også".
    Jeg har - heldigvis ikke selv på min blog haft dårlige erfaringer - men læst med hos andre hvor der var blevet lagt meget ubehagelige kommentarer, tilmed fra anonyme, hvilket må være endnu sværere at håndtere, idet det jo i princippet kunne være hvem-som-helst.
    Måske kommer jeg til at fortsætte lidt med at bruge "Loppe", idet det ligger lidt i tasterne og idet mange kender mig under det navn. Jeg overvejer i øvrigt at omdøbe min blog til "Loppe" (uden -shoppe), hvis man da kan det.

    Julia Hausfrau - Tusind tak! Jeg vil meget gerne høre/læse om din mening med at blogge anonymt/off.

    Losarinas Mor - Det er jeg glad for at høre. Indtil videre har jeg det rigtig godt med at "være kommet ud af skabet" som Karina kalder det. Og tak for endnu en glad kommentar.

    SvarSlet