Sarkel #3

torsdag den 27. oktober 2011


Krenit-skåle - store og små... Mit kamera kan slet ikke fange de smukke farver indeni skålene...


Et stort gammelt skab fyldt med mågestellet! Det måtte jeg have med her i min serie om Sarkel Antik, Kerteminde. Både fordi jeg er vokset op med det og fordi jeg ser det flere og flere steder i nye kontekster.


Det musselmalede porcelæn nøjes ikke med et enkelt skab men har sit helt eget rum!! (Plus det løse, naturligvis). Fantastisk!


Se evt. hele min serie om Sarkel Antik lige her.

7 kommentarer:

  1. Hvor er der mange lækre og fede ting.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Suk..
    Du ved , hvorfor jeg sukker:-)
    Tænk ALT det Datteren og jeg er gået glip af !

    SvarSlet
  3. De Crenitskåle er bare så lækre!

    Noget helt andet....
    Jeg har givet dig en AWARD. Jeg håber, du vil lege med:-)

    SvarSlet
  4. Marlene - Ja, og billederne her er bare et lille udsnit.

    Miri - Godt at du så er blevet klogere inden du tager til disse kanter igen, ikke? Så får I en guidet rundtur!

    HELLE - Ihhh tak - jeg iler hen og ser efter!!

    SvarSlet
  5. Uha elsker bare musselmalet.... ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  6. Louise - Ja, musselmalet er bare godt for øjet. Tak for din søde hilsen.

    SvarSlet