Morgenlopper

søndag den 16. oktober 2011

Søhestens Morgenlopper kan jeg som Loppe-shoppe jo ikke lade min næse gå forbi, så jeg er med! Tak til Trine Søhest for den herlige ide. Jeg er ikke den eneste, der er hoppet med på denne tråd - de andre har Trine Søhest linket til lige her. Så vidt jeg har forstået er tråden vedhæftet åben invitation!!

I går var jeg så heldig at finde to rigtig fine broderier i uld, hele fladen er fyldt ud med - ja først intet mindre end en bambi:


Og så denne fine kattekilling:





En skøn dåse fra IRA fandt jeg også. Jeg synes at blomsterne og bierne er skønne - og så gør formen også sit til.


Desuden er den rigtig velholdt.



God solskins-søndag til alle.

2 kommentarer:

  1. FEDT! Det er nemlig en åben invitation, og du er naturligvis mere end velkommen! Skøøøøne sager du har fundet!
    Vh Trine

    SvarSlet
  2. Trine - Tak igen!
    Og ja, der er virkelig guld at hente i genbrugsforretninger!

    SvarSlet