Sarkel #2

lørdag den 22. oktober 2011


Her fortsætter jeg med anden del i serien om Sarkel Antik i Kerteminde. Når jeg kigger på mine billeder kommer jeg i tanke om alle de andre ting som jeg også gerne ville vise Jer, men som jeg ikke fik taget billeder af... Måske tager jeg derned senere og tager flere billeder ellers må jeg bare erkende at den butik fortjener et besøg IRL!!

Herover er den fineste samling af keramik fra Eslau. Den farve er så speciel, Camille fra hverdagshjem kalder den aquamarin.

Og herunder et udsnit af udvalget af Confetti, Aluminia. En del af de andre Aluminia-stel er også at finde hos Sarkel - bl.a. Sonja, hvor jeg var heldig at finde en meget sjælden krukke forleden.





Dåserne står i stabler og på hylder - og her altså kun et udsnit. Der er desværre ret meget genskin på mine fotos, men jeg håber at I kan forestille Jer hvor fine de er.


Rigtig god efterårs-lørdag.

5 kommentarer:

  1. Hej Åhh elsker bare ting fra aluminia, dejlig du viser indslag om antik butikken. ha en dejlig lørdag klem.

    SvarSlet
  2. Jo, jeg kan sagtens fornemme, hvilken vidunderlig butik, jeg er gået glip af !
    :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også vild med vaserne fra Eslau, men synes faktisk ikke at jeg ser dem mere. Må besøge butikken, når jeg er på de kanter.http://re-de-sign.blogspot.com/2011/07/mintgrnt.html

    SvarSlet
  4. uhhh, fine confetti tallerkner ;)

    SvarSlet
  5. Louise - Ja, der bliver man nemt fristet! Og tak, jeg vender tilbage med to flere indslag.

    Miri - Næste gang du kommer hertil, så må du lige melde din ankomst så du kan få en guidet tour, ikk'?

    Mette - Ja, din samling er godt nok forrygende! Især de store buttede Eslau.

    Rikke - Uhhh, ja, netop! Jeg er tit fridtet af at samle på flere ting, end jeg allerede gør!!

    SvarSlet