Fire havestole

lørdag den 15. oktober 2011


Endelig blev alle fire havestole færdig-malede! Det tog over et år! Men pyt, de er blevet helt skønne! En pastel-gul, en pastel-lilla en udefinerbar blå og en krid-hvid! Nederst i dette indlæg kan I se, hvordan de så ud, da jeg lige havde hentet den i genbrugen! (Fornøjer mig stadig over prisen på 15 kr. pr. stk)

Jeg kan på ingen måde tage æren for at de to sidste stole blev færdige - den skal min kæreste velfortjent have!!


Den blå:



Sikke en skøn stak!



Her er de grøn-sorte stole lige efter ankomst:



19 kommentarer:

  1. De er godt nok blevet meget lækre !
    Alt godt kommer til den der er tålmodig:-)

    SvarSlet
  2. De er blevet så fine og nu er de da klar til næste sæson ;0)
    Et kup du fik dig der

    SvarSlet
  3. Hvor er bare blevet smukke!

    - og de er da færdige i særdeles god tid... til næste sæson! ;)

    SvarSlet
  4. Wauh... hvor er de bare fede.
    Lækre farver.

    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Dejligt at have havemøblerne klar til foråret :-)

    SvarSlet
  6. wau et kup kun 15.- pr stk ,,, de er blevet rigtig rigtig fine,jeg er selv den heldige ejer af et gammelt sæt der bare skulle smides ud , rundt bord og fire stole , min kære mand brugte en halv sommer på at slibe helt ned til det rå teaktræ ,de bliver så fine lysegrå når de får lov til at få patina . Men flotte er de bestemt også malet ..

    SvarSlet
  7. Miri - Men jeg er ikke særlig tålmodig!!! Men fine er de!

    Julie - Ja, nu er de klar til næste sæson, og indtil videre bliver de brugt som spisestue-møbler...

    Malene - Tak! Ja, det er virkelig en make-over der er til at få øje på!

    Camille - Hi - ja!! Tak!!

    Susi - Tak og ja jeg er også glad for farverne, den blå var en rest fra et andet projekt.

    Mette - Ja det er godt at de endelig er blevet færdige, det er et stort arbejde.

    jip - Du er heldig at have et gammelt sæt hvor træet er teak!! Mine er vist desværre ikke så fint træ, så derfor skulle de males. I træ og med patina er de jo lige som de skal være!!

    SvarSlet
  8. Kristin - Tak - jeg er også rigtig glad for dem!
    (Tvivler på om jeg kan nænne at sætte dem ud i græsset til næste sommer)

    SvarSlet
  9. de er bare SÅ flotte Helle. Er slet ikke bare lidt jaloux ;)

    SvarSlet
  10. Marolle - ja tak, sådan fire stks er gode at have!

    KGaardsted - tak!!

    SvarSlet
  11. Hvor er de flotte ! Mine trænger også til en omgang - de har nu ventet i 9 år !
    Hej fra rikke

    SvarSlet
  12. Rikke - Det er vel nok dejligt at høre at vi - relativt set - er hurtige her i huset! Hurra - tak for det!!

    SvarSlet
  13. Hej Havestole - Tusind tak! De står i stuen og pynter lige nu, så må jeg se om de skal ud i haven, altså om jeg nænner!!

    SvarSlet
  14. Loppe-shoppe: godt du bør forsøge ser smukt for mig, du fik flot valg på farverne :)

    SvarSlet
  15. havestole - ja, nu må de ud - tak!!

    SvarSlet