Et privilegie er det...

onsdag den 12. september 2012

... at have en god kollega.
På mit arbejde er jeg omgivet af herlige mennesker, nogle dage er de naturligvis mere ( - eller mindre) herlige, og i går var der så en af disse herlige mennesker, der syntes, at jeg skulle have en gave.
Vedhæftet gaven var endog et kort, som jeg blev lige så glad for som selve gaven!!
 
Tak til dig, herlige Puk!!
 
 
Se lige her, hvad jeg fik - en smuuuuuuk vase fra Finnsdottir:
 
 



 
NB. (denne Puk er en anden end en anden herlig "The Puk Projekt")

5 kommentarer:

  1. Sikken en dejlig gave fra en dejlig kollega , nogen gange skal der ikke så meget til andre gange kan en fin vase som den der også gøre det.

    SvarSlet
  2. Sikke heldig du er :-) smuk smuk smuk med hvide Cosmea.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Super smuk gave :)
    Heldige dig

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot!! Du er da heldig med sådan en kollega. :)

    SvarSlet
  5. Tak til Jer alle fire for Jeres søde kommentarer!
    Og ja, jeg er meget heldig med sådan en kollega! Denne Puk er meget gavmild, og her på det sidste har jeg haft chancen for at hjælpe hende på arbejder - altså med dette resultat! (som jo ikke var meningen, men som jeg jo er svart glad for)

    SvarSlet