Kræmmermarked i Kerteminde

fredag den 6. juli 2012

Der er kræmmermarked i Kerteminde i morgen, lørdag fra kl 9:00 - 15:00.

Hvis vejret er ok, skal børnene og jeg have en bod i børneafdelingen - og hvis vejret ikke er ok, skal jeg absolut ned og kigge på de fine stande.

Uanset hvordan vejret bliver, skal min kæreste ikke med, da han igår i gævt overmod tog en tur på et skateboard og endte med en brækket fod og gips fra tæer til knæ...

(Håber på godt vejr, da bilen er total-pakket - det var den også sidste år, hvor det styrtregnede og alle sagerne blev pakket ned i kælderen igen...)

Ses vi?

Her er link med mere info: Om Kerteminde Kræmmermarked











4 kommentarer:

  1. Hej Helle.

    Nej vi ses desværre ikke i Kerteminde. Jeg skal passe barnebarnet, så jeg må springe over, havde ellers en del der godt kunne komme afsted :-)

    Men hvis du skal have stand der så møder du min søde mand.

    Og selvfølgelig bliver det godt vejr. :-)

    Knus fra Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene - det blev en rigtig fin dag - og vejret var perfekt. Ærgerligt at du ikke kunne komme.

      Slet
  2. Stakkel kæresten din !!
    Jeg håber I får godt vejr :-)

    SvarSlet
  3. Miri - tak for din søde besked - vejret artede sig så fint! -og jeg fik ryddet ud i kælderen...

    SvarSlet