Orange morgenlopper

søndag den 18. september 2011


Som de fleste har opdaget har 3. sal til højre gang i en farve-udfordring - jeg crasher den fest på sidste-dagen med et orange indlæg - som samtidig er del af en anden fest her i Blogland, nemlig Søhestens "Morgenlopper".
Jeg fandt en Ball-lampe og kunne ikke lade den ligge, selvom den ikke er komplet - der mangler beslaget... Er der mon nogen der har sådan et?!

EDIT: Kristin/Albert & Vill har netop fortalt at lampen ikke mangler beslag, men en fod, I kan se HER hos Kristin, hvordan den skal se ud.


En skøn kugleramme...

Og to dejlige børnebøger...



God søndag til alle.

4 kommentarer:

  1. Og god Søndag til dig også :-)

    SvarSlet
  2. Lækker farve ball-lampen har. Den mangler ikke et beslag, men en fod. Jeg har den i brun - kig evt. her http://albertogvill.blogspot.com/2011/01/vil-brunt-hitte.html

    God søndag til dig også

    SvarSlet
  3. Fine sager! Er VILD med lampen! Den er skøn!

    SvarSlet
  4. Miri - :-)

    Kristin - Åh, tak! Jeg synes at din er fin i den brune farve, den ville jeg ikke male! Jeg laver lige en edit i mit indlæg.

    KGaardsted - Tak! Ja, lampen er fin, selvom den ikke er komplet. hmmmm...

    SvarSlet