Udtrækning

søndag den 25. juli 2010

Klokken har passeret 12 og de to vindere er:


Gult håndklæde: Nr 9, nemlig Rikke R


Blåt håndklæde: Nr 5, nemlig Kristin


Jeg har desværre ikke mulighed for at vise foto af udtrækningen, men kan fortælle at min mor, som er forhenværende bank-dame har overvåget og godkendt processen!


Vil I to sende en mail til loppe-shoppe(snabela)hotmailpunktumcom?

Jeg glæder mig til at sende to pakker afsted og håber vinderne bliver tilfredse.

Tak til alle fordi i har været med og for Jeres søde kommentarer, det er bestemt ikke sidste gang jeg prøver det.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fantastisk, det er bare skønt, det kommer til at passe perfekt til mit gule køkken:-) Tusind tak for din gavmildhed:-)

    SvarSlet
  2. Så fin blogg du har, her skal jeg jammen følge med.Jeg kom for sent til din give-away, men du sier jo at det ikke er siste gang - så da blir jeg med på neste:)Ha en fin dag!

    SvarSlet
  3. Håndklædet er nået godt frem, og det er endelig lykkes mig at lave et indlæg om det.
    Tusind tak, det er så fint:-)

    SvarSlet