Loppefryd.

tirsdag den 7. maj 2013





Søndag morgen cyklede jeg til loppemarked på Odense Havn. Det var første gang, jeg var der - men bestemt ikke sidste! 
(I øvrigt håber jeg at bruge en hel søndag dernede - med bod (og børn...)
Der var gode lopper og god stemning.

Jeg fandt et blomster-maleri, som jeg netop ledte efter - ren loppefryd!!



Nu hænger maleriet i stuen ved siden af et spejl, og jeg bliver mere og mere glad for det.

Jeg har desuden stjålet børnenes køle-fryseskab fra deres legekøkken (det vi andre vist kalder medicin-skab) og sat det op på reolen - ide også tyvstjålet fra bl.a. Wunderbar og Dejligheder - med tak!!




Jeg leder videre med lys og lygte efter flere malerier - og andet godt til væggene. Det er skønt at få et hjørne så vidt, at det fornøjer at se på det. 




8 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud! Smukt og inspirerende :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mirjam!! Det er rart efter flytte-rod at få nogle ting på plads.

      Slet
  2. Så flot Helle :)
    Knus og go dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne - Ja, det er dejligt, når genbrug glæder øjet.
      Og god dag til dig!

      Slet
  3. Hej Helle.
    Jeg køre lige forbi Frelsens Hær ved Silvan og der stod et strot skilt med 50% på alle deres billeder...
    - måske der er et blomster billed mere til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg Line - Ih, der må jeg forbi - tak for tippet!!

      Slet
  4. Ej hvor sjovt, jeg tror da vores skabe er stort set ens... er også ret vild med reolen den står på.. :) mit medicinskab arvede jeg framin bedstemor og det har fulgt mig i mange år efterhånden. .. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo endnu bedre med familie-arvestykker - Mit skab er vist fundet på Nørrebro på en cafe i slut-90'erne af min mand...

      Reolen er fra en genbrugs-mm-butik i Kerteminde, som en af mine kollegaer havde. Den er jeg også rigtig glad for, i det gamle hjem stod den gemt, men nu er den kommet frem i lyset!

      Slet