Efterhånden...

mandag den 6. maj 2013

... har jeg ikke nogen anelse om, hvor mange af disse små kjoler og toppe med raglan-ærmer, jeg har syet. Egentlig burde jeg vel vove mig ud i andre modeller, end denne simple fra Onion, men jeg er jo ikke utilfreds - og fornøjes hver gang over en ny kjole. Denne skal P have på på torsdag, hvor hendes storesøster skal konfirmeres.


Med gammel flacon på brystet...


... - og med glimmer-guld-detalje i nakken...



Det var alt for længe siden, at jeg havde haft tid til at sy, så det blev nydt - med Sting på playlisten...


Det skønne helt småblomstrede stof er i øvrigt fra Stof 2000.


5 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin :-)

    SvarSlet
  2. super super fin kjole til P -
    og meget sødt stof :)
    åh den nye have ser dejlig ud :)
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Marianne den nye have er meget fin!! (kan ikke helt overskue den... Fnis...)

      Slet
  3. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlet