Anne Sofies blogdesign...

onsdag den 29. maj 2013

 
 
 
... er flyttet ind her hos mig. Det er ved at være et stykke tid siden, og jeg er stadig rigtig glad for det!!
 
Anne Sofie's blog kan du finde lige her -
 
 
Jeg har selv bare forklaret, hvad jeg ledte efter, og Anne Sofie har derefter vist bud på, hvilken farve/skrift/størrelse/form, jeg kunne vælge mellem. Helt perfekt for sådan en som mig, der ikke er så velbevandret i tekniske betegnelser på web-design-området eller havde en færdig ide i hovedet!!
 
 
Lige her kan man følge med i, hvornår Anne Sofie igen tager imod bestillinger på hjælp til blogdesign.
 
Tak igen Anne Sofie.
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet