Turkis tunika.

fredag den 4. februar 2011


Gammelt små-bølget bæk-og-bølge, zigzag-bånd, neon-grøn tråd.
Blomster og zig-zag-bånd er turkise.
Tre ting der er blevet til en tunika, str 5-6 år.
Og ja, jeg drømmer om sommer og varme...

Frk. TURKIS har på sin blog lavet denne måned til turkis måned. Her er et lille bidrag fra mig.

God week-end til alle.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

(NB. Jeg har også taget billeder af hele tunikaen og indkøb fra min lyn-tur til "Stof og stil", men de billeder blev simpelthen så dårlige, mørke, skyggefulde og grynede af mangleden lys, at de må kasseres....
Eller hvad synes I egentlig? Skal man hellere vise noget, hvor billederne er kedelige/dårlige, end ikke vise noget/ flere, uddybende billeder ?
Jeg har det efterhånden selv sådan at billederne skal være indbydende og lige til at spise)

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Helle - jeg har fået henvendelser fra flere, der har lavet turkise bidrag som jeg vil samle på min blog :-)

    Tak - og god weekend //Christine

    SvarSlet
  2. Hej Helle!
    Jeg går ind for indbydende og delikate billeder, men engang imellem er der en smutter :-)

    SvarSlet
  3. Christine - Tak! Jeg følger med!

    Margith - Ja da!!! Jeg ville gerne lave MEGET flottere billeder... Hmmmm, et nyt kamera ville hjælpe og en masse tålmodighed til at lære det at kende. (ved ikke om jeg har så megen tålmodighed)

    SvarSlet