Garn og strik

tirsdag den 15. februar 2011


Fem nøgler Havblik.
Nu mangler jeg bare at overtale min mor til at strikke en pude til sofaen.
(Billede er overbelyst, øv, den lyse er i virkeligheden svag gul)
Dog ved jeg at hun har lovet min veninde at strikke en poncho, så herunder ligger Eskimo klar til at blive til en poncho som min.  Eller næsten som min idet den ene lilla bliver afløst af petrol.


Det er en skøn poncho, som jeg er meget glad for. Garnprisen er ca 255,- kr. Og både Tante Grøn og min mor siger den er nem.


8 kommentarer:

  1. Du er heldig med sådan en Mor :-)

    SvarSlet
  2. Ælsker de farver, det kan kun blive godt :)

    SvarSlet
  3. aaltså det havblik... jeg må da have det prøvet snart. Har hørt så meget godt om det. Og sikke nogle farver!!!

    SvarSlet
  4. Losarinas mor - Tak, skønt med lækre farver!

    Margith - Ja, det må du nok sige!!

    sannepkunst - Ja, jeg er også ret fortrøstningsfuld, selvom det kan være svært at vælge midt i en garnbutik...

    Onkel Anne - Ja du må prøve Havblik, når du først får det i hænderne bliver det endnu bedre.

    SvarSlet
  5. hej Helle

    troede liiige et øjeblik at du selv ville i gang :) Vi må ha' dig lært det :)
    skønne garner og farver .... og din poncho er så flot :)
    kh♥

    SvarSlet
  6. Nej hør nu, du må altså lære at strikke.

    Dejlige farver

    SvarSlet
  7. Hej Marianne - Nej, hækleri må komme før strikkeri... Og nu er jeg begyndt på arbejdet igen, så jeg ved ikke hvornår jeg skal finde tid. Mern jeg VIL lære det!

    Marlene - Jeg må være ærlig at indrømme at så længe min mor gider strikke til os, så får jeg det ikke lært... Mageligheden længe leve!! (Og der er så meget jeg gerne vil sy.)

    SvarSlet