"Kat på et varmt bliktag"...

fredag den 11. februar 2011

... så jeg i går på Odense Teater. Tjek den gerne her og se velskrevet stykke om misforståelser og magt!!

Og herunder er så "Applikeret kat på tullebukser"


Katten fandt jeg i "Broderibog" af Lis Paludan.  Katten er lavet i blød genbrugs-denim: Læg lige ekstra mærke til knur-hårene: Broderet i pink neon murer-snor!! (!!)

Bukserne er syet efter Minikreas "Posebukser"


Viser lige nederdelen igen i samme stof herunder. Der er meget stof i et dynebetræk til 20 kr.


Rigtig god week-end til alle!

8 kommentarer:

  1. Hold da op du har da fået fart på, sød kat :-)

    Ja man kan være heldig og få meget ud af 20,- og så er det jo dejligt.

    Hav en god weekend.
    Lene

    SvarSlet
  2. Hvor er det fine sager du har fået fremstillet!
    Jeg er vild med de pink knurhår, supergod idé!

    KH

    SvarSlet
  3. Lene - Hi-hi, ja, men det er jo ikke så svære ting, så det tager ikke lang tid.

    Karina - Tak! Nu håber jeg så at murer-snoren kan tåle vaskemaskine...
    Håber i øvrigt at du har været forbi mit indlæg om halve sole. (To indlæg før dette.)

    SvarSlet
  4. hvor er det fint det hele!
    jeg har også sådanne bukser, bare til mig selv ;) har faktisk 3 par, de er så gode om sommeren/forår og til når man bare render rundt herhjemme. Og så jeg vild med det blomstrede mønster :)

    SvarSlet
  5. Super sød kat og knurhårene er bare super seje.

    Det er søde bukser.

    God weekend

    Marlene

    SvarSlet
  6. Hvor er du flittig :-) søde ting du får lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Marlene - Tak!

    Margith - Hmmm... flittig og flittig... På mandag begynder jeg på mit arbejde igen... Så jeg skal jo liiiige nå lidt krea først.

    SvarSlet
  8. Marolle - Hva'?! Er du vild med det små-blomstrede??!! Så skulle jeg da have sendt noget af det med også - hhhhmmm, det må komme med i en anden sending!

    Ja jeg har også sådanne bukser... Burde sy nogle flere... "Burde"

    SvarSlet