Tæppe in spe

fredag den 7. januar 2011

Disse liberty- og retro-stoffer er mit næste større projekt. Et tæppe på ca. 1,7 gange 1,3 meter, i kvadrater på ca 15-20 cm.
Jeg har samlet i længe og bliver glad når jeg kigger på bunken. Bliver mere og mere sikker på at blå skal være den dominerende farve i vores stue. Ud med de rosa farver.




Hvad synes I? Er der en eller flere stoffer her som 'generer' Jeres Krea-antenner?
(Det røde er her bare brugt som underlag og skal ikke vurderes i denne sammenhæng).

8 kommentarer:

  1. Jeg synes de er super fine sammen! :D Elsker alle de blå/lilla nuancer! :D

    SvarSlet
  2. Åh så lekre stoffer!Det rykker i krea-foten....

    SvarSlet
  3. Åh, hvor bliver det smukt !!

    SvarSlet
  4. Julia Runge - tak, godt med en mening fra en der selv har et øje for lignende.


    Gaselle fra Nord - Tak, Lad bare foden steppe afsted!

    Losarinas mor - også tak til dig, det er rigtig godt med noget opbakning før et større projekt.

    SvarSlet
  5. Hej Helle,
    det bliver helt sikkert et skønt tæppe uanset hvad du vælger :)

    Faktisk har jeg også selv samlet til et blåt patchworktæppe med store felter gennem lang tid. Det skal være til vores seng.

    Min mening er at det ville være endnu pænere uden Liberty-stofferne og altså med ren storblomstret retro, men det er jo smag og behag :)

    Glæder mig til at se resultatet uanset hvad du vælger!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Hej Mirjam!
    Ja, ren retro var faktisk også min plan fra starten, men jeg syntes ikke at jeg havde nok af det. Jeg kan nemlig ikke få mig selv til at bruge det hele... Altså der skal være en samling små stykker tilbage til mindre projekter.
    Idet tæppet skal være til stuen, synes jeg (og min mand) at Liberty tilføjer lidt klassisk stil til de "glade" retro-mønstre.

    Tak for dit ærlige indspark, dejligt med andre øjne!
    Helle.

    SvarSlet
  7. Jeg synes at det er nogle rigtig flotte farver og smukke smukke stoffer.
    Jeg kan godt lide at stofferne er blandet med liberty og retro.

    Men jeg synes samtidig at de smukke stoffer drukner i hinanden, når det bliver sådan noget tone-i-tone. Jeg synes du skal knalde nogle kontraster i. Måske bare en enkelt firkant i rød og en i gul.

    SvarSlet
  8. Tak, Junette! Nu har jeg lavet et indlæg om det! Håber du popper forbi det også.

    SvarSlet