Mere Award

torsdag den 20. januar 2011


Se nu her hvad jeg fik af BÅDE Joan med http://www.wooz.dk/ / Joan Bagger Andersen med en fin blog som jeg først nu har opdaget og "vores allesammens" Camille: "Hverdagshjem".

Tusind tak til Jer begge! Det er mig en ære.

Hermed følger otte ting om mig:

1) Jeg er enebarn!

2) Jeg er opvokset på en bondegård med  heste, geder, høns, påfugle, katte, skotsk højlandskvæg og hund. Min far er stadig ikke helt kommet sig over at jeg ikke ønsker at være landmand.

3) Når jeg er "hjemme" i sønderjylland slår jeg over i sønderjysk, så hvis der er andre ikke-sønderjyder til stede end min sjællandske mand oversætter han for dem. (!!) (ret fri oversættelse)

4) Jeg har fri fra mit arbejde for tiden og nyyyyder det. Jeg arbejder på 3/4 tid og har derfor en periode fri efter december-overarbejde.

5) Det minder mig også om mig

6) Jeg tænker over om det med at give noget konkret, gaver, velgørenhed er for nemt.

7) Jeg har landsbykuller

8) Jeg er ved at lære mig selv at frihåndsbrodere, fladsting, kædesting, korssting fra ud fra Lis Paludans bog om broderi. Fortsættelse følger.

Jeg burde nu give awarden videre til otte andre bloggere, men jeg tillader mig at nøjes med to, men hvilke to:

Camille  - som jeg også fik denne award fra og som jeg havde planlagt skulle have den, efter jeg fik min den første fra Joan, men inden jeg fik den af Camille. (Er det kompliceret?)
Camille skal have den fordi hun får mig til at grine, fordi jeg er så glad for at mit cyber-bekendtskab med Camille er så ukompliceret.

Karina med "Viggehønens Tankeblok". Karina er hovedårsagen til at jeg blogger, hun var min første faste læser og hjalp mig igang, ikke bare med det praktiske på blogspot, men også ved at dele sin glæde for bloggeriet med mig. Vel at mærke uden at kende mig overhovedet.

Ja, som nævnt stopper jeg her - jeg tror mange har fået awarden og kan ikke helt overskue det - og Camille og Karina tæller for mig for fire hver!

Tak igen!

3 kommentarer:

  1. Tillykke Helle ;-)
    - Og tusind tak!
    Er på vej ud, så jeg vender tilbage senere..

    KH
    Karina

    SvarSlet
  2. 

    SvarSlet