Sarkel #5

onsdag den 31. oktober 2012

 
Søndagsturen gik forbi Sarkel Antik, som jeg tidligere har skrevet om her. 
Det er en fornøjelse at komme i den fine gamle villa, hvor hele underetagen er en vandring forbi keramik, porcelæn, emalje, nips, smykker, fajance, malerier... Der er gode muligheder for at finde fine sager til meget rimelige priser.
 
Jeg fandt - og købte -  en Wiinblad vase, som jeg viser i et kommende indlæg.
 
Lyngby vaserne på billedet måtte jeg vise frem her. Den store er den allerstørste på næsten 40 cm.
Den er vel nærmest en gulvvase og Sarkel selv husker den størrelse fra sin barndom - brugt som paraply-holder!!
 
Jeg har tidligere vist min beskedne samling af Lyngby vaser frem her.
 
Indlægget her er skrevet helt uopfordret, kontakt-info til Sarkel, som følger her, ligeså:
 
Sarkel Antik
Kerteminde
Telefon 6532 1618
Mobil 2251 5850
 

2 kommentarer: