Go-go eller no-go?!

lørdag den 27. oktober 2012



Den lille bambi-familie i vinduet er i overhængende fare for at blive spraymalet med hvid maling! Alle som en. Kan I se, de ryster?
Jeg har en del keramik/porcelæn i hvidt og tænkte, at de så kunne bruges dertil - ikke mindst når julepynten skal frem...
 
Og hvis de skal males hvide, skal det så være blank eller mat? (Hvis begge varianter findes).
 
Hvad siger Det Store Blogpanel?
 
Go-go eller no-go?!
 
 
I øvrigt er jeg begyndt at "Instagramme" - Det er meget sjovt, men siden jeg prøvede at forbinde med Facebook er Facebook-app'en på iPhonen ikke til at bruge... Og jeg kan ikke finde ud af, hvor mange der egentlig kan følge med på "mit" Instagram... Er det offentligt, hvis man kender mit navn...?! Hmmm...Ja, igen er mine tekniske færdigheder kommet til kort.
På Instagram hedder jeg loppeshoppe.
 
Håber I nyder weekenden og den ekstra time.

7 kommentarer:

  1. Go du bare, siger jeg herfra!

    SvarSlet
  2. Helt klart NO GO - jeg får helt ondt i maven ved tanken....

    SvarSlet
  3. Både og :o) og skulle det blive go, så syntes jeg mat er ret fedt!!

    SvarSlet
  4. Tror jeg holder mig til no go.

    SvarSlet
  5. Hej Helle!
    Go :-) Jeg har både en hjort og en bjørn, hvide, i mit vindue. Lyngbyfigurer, som fra start har været hvide. Hvidt "forstyrrer" ikke øjet.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Nej ikke male da. De er da så skønne som de er. ;-)

    SvarSlet
  7. 2 go-go'es
    3 no-go'es
    og en uafgjort

    ...

    Hmmm...

    SvarSlet