Nemt, ude og sommer.

tirsdag den 3. juli 2012


I week-enden var børnene hos min mor og blev forkælede.
Imens var min kæreste og jeg i sommerhus og gjorde rent, malede diverse (!!), klippede hæk, ryddede op, var i byggemarked mm.
Aftensmaden var nem; rejer, æg, ærter, sønderjysk leverpølse, rugbrød og lidt salat. Engangsservice er ikke genbrugsegnet, men skønt at slippe for opvasken... En af goderne ved at få børnene passet er i øvrigt - at man kan spise hvornår, hvor og hvad man vil!
Jeg håber på flere af de aftener, hvor man kan spise ude!



2 kommentarer:

  1. Det lyder som den helt perfekte weekend i sommerhus, hvor man ikke skal hænge i en klokkestreng :0) Sådan nogle weekends burde være en menneskeret

    SvarSlet
  2. Helle - Jep, helt perfekt, og vi nåede en del praktiske gøremål! Det er også skønt at arbejde uden at blive afbrudt - vel vidende at børnene havde det godt hos min mor!

    SvarSlet