En veninde...

torsdag den 5. juli 2012

I går var jeg på besøg hos en veninde, som jeg mødte for ca 11 år siden på Badstuen.(Aktivitetshus/Kulturhus i Odense med tekstilværksted og meget andet godt).
Badstuen er siden flyttet til større lokaler, lige ved Brandts Klædefabrik og hedder nu KULTURMASKINEN
Et sted værd at anbefale!

Vi hyggede og snakkede non-stop - samtidig med at vi nød denne udsigt -


- studerede lækre coffee-table-books -
og spiste mandler. Min veninde havde vendt almindelige mandler i øko-lakridsrods-pulver...


Desværre ser jeg denne veninde alt for sjældent, da vi bor i hver sin ende af Fyn... Men det skal nok blive bedre, håber jeg.

Denne veninde er i øvrigt en af den slags, hvorfra der dukker kuverter op med posten, i sidste uge med dette indhold:



Så tak til dig, veninde!!

4 kommentarer:

  1. Dejligt at have en sådan veninde :-)

    SvarSlet
  2. DEM må jeg også prøve at lave. Elsker mandler i "svøb".
    Blev lige inspireret af dit oplæg og lagde en opskrift på mandler i soya på min blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Louise - Disse er i hvert fald nogle som selv jeg kan overskue at ryste sammen - popper lige forbi din opskrift!
      Det var da herligt, at du kom forbi her og blev inspireret! Tak!

      Slet