Bededagsferie...

fredag den 20. maj 2011

... i sommerhus. To børn, den ene med benene i gips, og mig!
Bare os tre. I taknemmelighed over at være her hvor tiden går med en anden puls, hvor jeg føler mig mere hjemme end hjemme.

En græsplæne.




Duftende kaprifol




Blåt op ad muren.




Skov-jordbær i blomst.




Gule valmuer som ikke lader sig udrydde, små blå blomster blandt flere skov-jordbær.



Ukrudt. (men hvilken)




Gammelt vindue.




Blomster i krukke der har overlevet vinteren.




Min mor har sat rhododendron fra gården i vase som velkomst. Mine forældre bor 800 m fra sommerhuset. Skønt at have dem i nærheden, når de ellers bor så langt fra os.




Lettere forsinket ønske om god Bededagsferie til Jer derude!

7 kommentarer:

  1. Hej
    Lyder som en helt fantastisk bedeferie.. hvor gør det underværker med bare en ekstra dag.
    Fortsat god tur i sommerhuset.
    MVH Jette

    SvarSlet
  2. Hyg jer i sommerhuset, det ser dejligt ud!

    SvarSlet
  3. Åh hvilken fryd !
    Nyd det nu :-)

    SvarSlet
  4. Håber I har haft en dejlige bededagsferie, men det ser næsten sådan ud.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  5. Taaaaaaak til Jer alle fire.
    Nu er jeg hjemme ved pålidelig netforbindelse igen, så jeg kan svare...
    Vi har nydt det i fulde drag.

    SvarSlet
  6. Hejsa Helle♥ Tak for besøget! Sikke en dejlig blog du har. Hvor må det ha været dejligt med et tempo skift som et sommerhus ophold er. Skønne fotos. Skovjordbær, kaprifolie, mælkebøtte - dejlige forårs Danmark. Knus

    SvarSlet
  7. Hej Tina Liel - Selv tak! Og tak! Ja, DK er skøn for tiden!

    SvarSlet