Award

søndag den 15. maj 2011


For nogen tid siden fik jeg en grøn award!
Den blev jeg rigtig glad for.
Muselberg, bang bang, Diktesoph (og ... åhhh, beklager - har jeg glemt nogen?) sendte den videre til mig.

Tusind tak fordi I tænkte på mig!

Nu har jeg så på skrift at jeg er en versaltil blogger! Når jeg slår det op, (ja, jeg må bekende at jeg ikke vidste hvad versaltil betyder) står der "Vendbar, foranderlig, smidig". Min tak får dermed nye dimensioner!

Jeg skal nu fortælle 7 ting om mig selv - åh, hvor det minder mig herligt om mig!! Here goes:

1) Mit selvbillede overrumples til stadighed af virkeligheden.
2) Mine tre havebede er forsømte og næsten groet til i ukrudt.
3) Forsøger at spare op til en vinterferie til et varmt sted.
4) Stiller spørgsmålstegn ved om børn skal lære om sunde kostvaner, kostpyramider og usund mad.
5) Jeg er bl. a.taknemmelig over at bo i Danmark
6) Jeg synes at det sjette punkt er sværest at skrive om
7) Jeg er super-glad for mit lille sted her i Blogland


Jeg burde give Awarden videre til nogle af Jer fantastiske, skønne, kreative bloggere, men jeg lader den ligge her.

Tak igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar