Amsterdam IV

lørdag den 4. september 2010

I "Laura Dols" som er den ultimative to-delte vintage butik, fandt jeg dette lilla hippi-stof. Den ene butik er med "hverdagstøj" fra 50'erne til 70'erne, a la Yvonne fra Olsenbanden og ... ja min forældres generation OG børnetøj fra min egen barndom. (Vender tilbage derom). Overfor i det hyggelige latinerkvarter ("De ni gader") ligger så den anden butik med de smukkeste selskabskjoler... (Vender i den grad også tilbage derom!!)

Hvad synes i om stoffet - på en skala fra 1-10? Jeg synes 8.


Dugen nedenunder lå på markedet i Jordaan og kostede ikke meget... Nu må jeg se om den skal forblive dug eller laves om til tøj.




1 kommentar:

  1. Hej du
    Her kommer en loppe-hilsen fra én Loppe til en anden...

    Først: Man kan gøre vanvittigt spændende fund i A´dam - har selv været heldig ( som du )

    Så: Meget fin og sjov blog!

    Endelig : Tror sør´me også jeg skal vise nogle af mine (mange) gamle blikdåser frem.

    Sidst : En herlig hilsen fra mig !

    SvarSlet