Halskæder

tirsdag den 17. august 2010

Gamle sølv-vedhæng på lædersnor! Desværre er mit kamera ikke godt nok til dette bloggeri, har jeg erfaret... Men jeg viser alligevel mine nyeste smykker. Lædersnoren kan fx. købes i "Tante Grøn" Odense til ca 15,-kr. De findes i mange forskellige farver. Hvis man ikke selv har et vedhæng, kan man - som jeg - købe et i en antik-forretning. Hjertet er fyldt med små buler, som jeg forestiller mig kommer fra små barnetænder. Disse sølv-vedhæng kostede mellem 50,- og 100,-kr pr. stk. Så for under 100 kr. har jeg nu et smykke, som jeg på en måde selv har designet. Jeg har også tænkt at det er oplagt til den veninde der skal have en gave. Hvad synes I?

Jeg er i øvrigt begyndt at arbejde igen her efter en lang ferie, skønt! Men nu er der ikke så så meget tid til bloggeriet... I aften er der det første forældre-møde i min søns 0. klasse, spændende! Den første uge i skolen er gået godt, og det er en stor glæde - både for ham, men også for mig der kender den lille dreng som een hvor tingene nogle gange kan gå lidt for stærkt...

Rigtig god dag til Jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar