Bogkasse til legehus

lørdag den 14. august 2010


Jubii, den nye batterioplader virker til mit kamere - jeg bliver helt overrasket når noget med at bestille accessories til teknik lykkes i første forsøg!
Her viser jeg nymalet bogkasse som skal sættes op i legehuset lidt senere. Det er en simpel vinkasse til seks flasker som har fået et lag maling. Bogkasser fra fx. "Trævarefabrikkerne" koster fra 109 kr. pr. stk. Dem har vi nogle stykker af og jeg synes de klæder vores hjem godt, men når jeg ser denne vil jeg måske overveje samme løsning næste gang. Eller hvad synes I?


2 kommentarer:

  1. Det er da ikke en helt dum idé. Kan faktisk godt lide det lidt rå udtryk kassen får, trods pastelblå maling ;)

    SvarSlet
  2. For Jer der måtte læse med her og have interesse for bogkasser, henviser jeg til Julia Hausfrau. (Se første kommentar i dette indlæg) Hun har et indlæg om hvilke bogkasser man kan finde til hvilken pris.

    SvarSlet