Shopping in Århus #1

lørdag den 17. marts 2012



I går havde jeg en uventet fridag, og hvad er så mere oplagt end at ringe til min all-time-favourite-shopping-partner, Kirsten, og spørge om hun vil med på bytur i Århus? Det ville hun!!

Vi nåede både frokost på Englen, retro-messe i Ridehuset og shop-till-you-drop-ruten. Alt imens vi snakker, forståes...

Lady Marmelade's kollektion havde jeg tjekket hjemmefra på deres hjemmeside, så jeg var velforberedt.

Shortsene herunder er skønne, P på fem år er super-cool i dem, tror de kommer til at hænge på hende hele sommeren, bl.a. med de sommertoppe, som jeg jo nok skal få syet (!!).

Heldragt, hættetrøje, gamasher, cowboy-shorts og t-shirts til de to på fem og syv år kom også med i posen. Tusind tak til mormor for sponsoratet! (Ellers er jeg ikke sponseret af nogen...)

Iøvrigt så vi en del bukser til voksne kvinder i meget baggy udgaver... Også joggingbukser med særdeles lavtsiddende skridt... Er der mon nogen ude i det skønne blogland, som har mønster på sådan nogle?
















10 kommentarer:

  1. Hej Helle
    Dejligt med en uventet fridag og en shoppetur ...
    Skønne sager du havde med hjem
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne - Ja, dejlig dag, det var det - er parat til at tage afsted igen!

      Slet
  2. Fede ting du fik med hjem. Hvor så de joggingbukser med lavtsiddende skridt?? Sådanne nogle er jeg nemlig på jagt efter, og har været det længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Henny - Åh, de bukser var flere steder... Hmmm... På Store Torv i den der hedder noget i retning af Stoy Munkholm, de har en dame afd. i kælderen. Mener også der var nogle i Samsø Samsø, men jeg er desværre ikke helt sikker. Sig lige til hvis du finder nogle, ikke?

      Slet
  3. jamen det lyder jo som min dag.. Var osse i ridehuset - mange fede ting..
    Havde dog håbet på mere garn ..ha ha
    KH iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Iben - Jeg så en skammel, som jeg havde taget med hvis jeg ikke skulle slæbe så langt på den... Lagde ikke engang mærke til noget garn derinde i Ridehuset, men havde nok indstillet blikket på lopper!!

      Slet
  4. Miri - Ja, der var mange skønne fristelser.

    SvarSlet
  5. Tak for oplysningerne. Dem vil jeg huske til jeg skal til Århus igen

    SvarSlet