En gave

fredag den 19. august 2011


En gave til mig!!
Da jeg kom hjem fra ferie lå der en pakke til mig.
De fineste (lyserøde!!) klistermærker med "mit" navn på og en blok  - også med LOPPE-SHOPPE
på!
Den eneste oplysning om afsenderen var:




Kære Blogspot fan. Tusind tak, det vakte stor glæde!

Jeg glæder mig til at bruge mærkater og blok, selvom jeg lige nu slet ikke kan nænne det!!

(Jeg har naturligvis endevendt kuvert og indhold for hints om afsenderen, men kan kun se på poststemplet at pakken er afsendt fra Øst-Jylland... )

Se selv de fineste sager:



Uden på kuverten stod:



Tak.

12 kommentarer:

  1. heldig dig og sikken en skøn fan du der har :)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er de flotte ;0)
    Dejligt med sådan en blog fan, du har også en skøn blog

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn overraskende gave !
    Jeg forstår godt den hemmelige beundrer :-)

    SvarSlet
  4. Jeg bliver gang på gang imponeret over blog-land, og hvilke skønne bedrifter det fører til. Fantastisk sød tanke og ultra vidunderlige mærker/blok!

    SvarSlet
  5. hvor er de bare fine! Og sikke en sød blogspot-fan!

    SvarSlet
  6. Ha ha, hvor er det en skøn ide!

    SvarSlet
  7. hvor hyggeligt at få uventet post :O)
    rigtig god week-end
    jip
    migogipsen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Sikke en fed pakke og sikke en sød tanke, du er bare heldig, men fortjener det helt sikkert.

    Kram og tak for hjælpen med Århus.

    Marlene

    SvarSlet
  9. WOW!!!! Jeg er bare MEGA misundelig! Fedt fedt fedt! Tillykke med det :)

    SvarSlet
  10. Dit heldige asen! :o) Fedt!! Mon ikke vedkommende giver sig til kende? Jeg ville spekulere mig gråhåret over sådan noget..

    SvarSlet
  11. Sikke en dejlig gave og hvor sødt tænkt af giveren.
    God weekend.

    SvarSlet
  12. Helle - Præcis!!

    Julie - Ja, fine sager og tusind tak.

    Miri - Ja, det var specielt med en sådan helt uventet gave - og tak!

    Barbara - Ja, sådan har jeg det også, Blogland er et pudsigt sted - på den gode måde.

    Camille - Ja!!!

    Diktesoph - Nemli'!!

    Jip - Ja - og god week-end til dig.

    Marlene - Tusind tak og det var altså så lidt med Århus-hjælpen! Har selv lige været der en dag, og der er stadig skønt. (Boede der i 10 år)

    Blomsterpigen - Hi! Og tak!!

    Heidi - Ja, jeg går også rundt og gætter!! Grå hår - not that I ever had any!!!

    Margith - Ja, dejlig gave og god week-end til dig. :-)

    SvarSlet