Små projekter #2

tirsdag den 30. november 2010


Som det fremgår af dette indlæg nænnede jeg altså ikke at klippe i klokke-strengene!! Men jeg fik lavet nogle ting, som skal ligge parat til gaver og evt. følge med et julekort med posten.

Herover er en lille pose, størrelsen er ca 20*25 cm. Og nedenunder en jule-iPhone-taske. (Det var egentlig ikke meningen, men pludselig så jeg at den krydderi-pose jeg troede jeg var ved at sy præcist havde størrelsen til det, og så blev der slået metal-huller i.


Herunder to af fire poser fyldt med stjerneanis, nelliker og kanelstænger a la bare Wunderbars pakkekalender-ide.


Herunder to store grydelapper med free-style-broderet hjerte og stjerne.


Og lige to krudderi-poser mere til sidst. Det har været små hyggelige projekter. Det overskuelige ved dem har været på forhånd at have den gode bunke med passende materialer klar, og så ellers "digte" ud fra den ramme.







5 kommentarer:

  1. Hvor er det en masse og dejlige ting du har fået lavet.

    SvarSlet
  2. Søde små julede ting du har fået lavet :-)

    SvarSlet
  3. Fru C og Margith! Tak skal I have! Jeg vil gerne lave nogle flere ting som julegaver, tænke, tænke...

    SvarSlet
  4. Hej Helle :)
    Sikken masse gode ideer du har! Og ikke mindst: får ført ud i livet...
    Jeg har meldt mig på som fast læser, for det er virkelig en dejlig blog, du har her!!
    Hej fra Line

    SvarSlet
  5. Hej Line! Tusind tak! Og velkommen hertil! Jeg synes tit at jeg ikke når alt det jeg gerne vil... Men sådan har alle det vist her i Blogland!
    Helle.
    PS. tjek gerne min give-away.

    SvarSlet