Give away

søndag den 4. juli 2010











Her er min første "Give away"! Et gulternet retro håndklæde med håndsyet patchwork af retro-stoffer og et ditto bare i blå farver.








Jeg ville gerne lave en give away som jeg ikke havde set andre steder og jeg ville gerne lave noget der var så lidt belastende for miljøet som muligt. Alle materialer er genbrug, bortset fra tråd og en smule vliseline. Jeg har syet i hånden, bortset fra da jeg syede sekskanterne fast på håndklæderne. Det gule måler 44*92cm og det blå måler 46*95


Jeg håber meget at I vil skrive en kommentar. En kommentar giver et point. Denne give away slutter kl. 12:00 søndag d. 25. juli 2010. Det giver altså ikke points at linke eller tilmelde sig som fast læser - selvom jeg selvfølgelig håber at I gør det.
Åh - glemte at skrive at jeg udtrækker to forskellige vindere, et håndklæde til hver.
Man behøver ikke selv have en blog for at deltage, bare husk at skrive mail-adr.


Håndklæderne er vasket på 60 grader i "Neutral"
Jeg er stadig nybegynder som blogger så jeg håber at jeg gør dette "rigtigt".

Glæder mig meget til at høre fra Jer. Hurra!




16 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg synes det ser helt fint ud! ;-)
    - Og jeg vil da gerne være den første deltager. Jeg skal selvfølgelig også nok linke til dig, men det bliver senere i dag....

    Hav en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg samler jo helt ubevidst på tern, så jeg er med på et lod! :-)
    Har i øvrigt også linket til din giveaway på mit blog.

    SvarSlet
  3. De er super fine.
    Vil gerne være med i din give away.
    Hilsen fra den glade hat

    SvarSlet
  4. Er selvfølgelig blevet fast læser på din blog. Glæder mig til at se og læse mere.
    Jeg vil da vildt gerne vinde et af dine fine håndklæder.

    SvarSlet
  5. De er fine, jeg er gerne med :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine.. Jeg vil rigtig gerne være med og melder mig som fast læser :-)

    SvarSlet
  7. Jeg blir med, kjempe søte var de. Og fin blogg :D

    SvarSlet
  8. du har da fået dem pyntet rigtig fint :-)

    jeg vil da gerne være med og linker gerne hertil.

    hilsen stinne/raccoon

    SvarSlet
  9. Ej det gule er jo perfekt til mit gule køkken:-)

    SvarSlet
  10. Jeg har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge fin fine blog.
    Og håber selvfølgelig jeg vinder et af dine fine håndklæder. Rigtig sød og god ide :-)

    SvarSlet
  11. Nøj hvor er de fine! Det kunne da være man selv skulle til at igang med et lignende projekt, hvis ikke man er så heldig at vinde ;o) Melder mig også lige som fast læser. Det er altid fedt at finde nye og spændende blogs! :D

    SvarSlet
  12. Øj, de er da godt nok flotte. Vil meget gerne være med!!
    Du gør det vist helt rigtigt, det med give away :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er de skønne. Vil meget gerne deltage i din give away.

    SvarSlet
  14. Hvor er de fine, jeg vil gerne være med i din giveaway. Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  15. Hvor er de skønne, og bare så "GREEN"- godt for miljøet:0)
    Jeg vil helt sikkert håbe at det blir mig som vinder det ene...

    SvarSlet
  16. De er da helt igennem fine de håndklæder..Dem vinder jeg gerne:)

    Hilsen
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet