Med tak til Dottie Angel

mandag den 6. februar 2012


Dottie Angel og hendes uimodståelige univers er - som nævnt - noget der optager mig. Jeg har forsøgt mig med hendes "Little string of happy hearts" - har fulgt DIY'en til punkt og prikke, og jeg er glad for resultatet... Thanks!!

En del af det farvede papir har jeg fået af Junette i en byttehandel - tak igen til Junette. (Hun har simpelthen så meget papir og stof... På Junettes blog er der iøvrigt link til hendes etsy-shop...)

På to af firkanterne har jeg syet med mit nyerhvervede neon-sytråd (neon-rød-orange og neon-pink).
Tak til Karen Martie Dehn for hint om hvor så fin tråd nemt kan købes.

Nu hænger the happy hearts over klaveret...





6 kommentarer:

  1. aj, den er da også virkelig superfin! Godt gået :o)

    SvarSlet
  2. Hvor fint! Ser lækkert ud med de neonfarvede tråde!

    SvarSlet
  3. De er sindsygt fine.. :) Så dem også godt og tænkte det måske var til to do listen.. :) Fine over klaveret er de... :)

    SvarSlet
  4. Heidi - ihhh - tak!!!

    Junette - ja jeg er top-glad for alle de smukke papirer, du sendte!!

    Wunderbare - Tusind tak! De er nemme at lave, så jeg har lavet to til, puttet dem i kuverter, så nu er de på vej som små hilsner.

    SvarSlet
  5. Nææ, så fine... Dem er der virkelig muligheder i - mener, man kan bruge dem både til kort ol. Men de er godt nok også fine i al sin enkelthed over jeres klaver...


    Charlotte

    SvarSlet
  6. Charlotte - tak!! Ja og måske i en ramme.

    SvarSlet